خورزووووو خان

نظرات (7)

مامان ساتیار
5 تیر 92 22:06
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان محمدرضا
7 تیر 92 19:50
سلام عزیزم. پسرم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده میشه 121 رو فقط یکبار به 20008080200 پیامک کنید اگه بیشتر از یکبار بزنید محسوب نمیشه.ممنون میشم بهش رای بدید.تا سه تا نی نی میتونید رای بدیدو فقط با همون یک پیامک میتونید به هرسه شون رای بدید کافیه هر سه عدد رو با فاصله یادداشت کنید و بفرستید.ایشالا زودی نی نی دار شید. دعاتون میکنم. درضمن نی نی وبلاگ به قید قرعه به یک نفر از رای دهندگان 1000000 ریال جایزه میده بهتره شانستون رو امتحان کنید.
مامانی آرتین
15 تیر 92 21:34
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین. راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن عزیزم
بابای یسری جان
17 تیر 92 17:28
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 14:36
دوست بزرگوار عمه ارزو دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 14:38
دوست بزرگوار و عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
خاله آویسا
2 مرداد 92 1:54
سلام دوستای عزیزم. من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. از همتون خواهش می کنم که به من رای بدین. کد من 527 است بی زحمت این کد رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم. همتون رو دوست دارم ان شا الله بعدا جبران کنم...