خورزووووو خان

سلام عمه جونی

1392/10/28 7:24
نویسنده : عمه آرزو
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمه جونی .....

ببخشید که چند وقت نبودم!!!!!!!!ناراحت

نمیدونم چرا اما اسم وبلاگت یادم رفته بودم عمه جون .....سوال

اما الان یهویی اسمش اومد یادممژه

راستی عمه جونی من تو وبلاگ نوشتم که دوتا آرزو دارم :

1/تو بیای

2/من دانشگاه خوب قبول بشم 

آره عمه جونم به جفتش رسیدم الان مامان سپیده 7 هفته است که تو رو تو دلش داره بزرگ میکنه ......به شیمک مامان سپیده خوش اومدی عمه جونم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
28 دی 92 9:55
سلام ارزو جون خوبی عزیزم؟ از صمیم قلب آرزو میکنم خورزو خان سالمو سلامت زود زود بیاد بشینه تو دل مامانیش بعد 9 ماهم بپره تو بغل عمه جونش آرزو خانم.امیدوارم پسر باشه و شخصا به این اعتقاد دارم باید از خدا خواست و اصلانم ناشکری نیس خوب خدا فرموده ازم بخواین اگر صلاح بدونم میدم. راستش منم دخمل میخوام من برا شما دعا میکنم خدا یه گل پسر سالم بهتون بده شما هم برا من دعا کن. چی میشه تو اون 14 روز منم دعا کنی اسمم زهراس و اسم وبم یه تیکه از قلب مامان زهراس, بهم سر بزن
زهرا
28 دی 92 10:56
دوباره سلاممیدونی چی شد پیغامت کامل نبود متنو تازه دیدممبالکه عزیزم هم دانشگاهت هم اومدن خورزو خان به شیکم سپیده جونعزیزم ایشالا به زودی خبر بدی که نی نی پسره از ته دل آرزو میکنم به سپیده جونم سلام برسون و تبریک بگو.
زهرا
7 بهمن 92 10:53