خورزووووو خان

نتیجه غربالگری

1392/12/16 21:53
نویسنده : عمه آرزو
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمه جون جونی الهی من فدای شما بشم 

عمه جونم ببخشید شارژ وایمکس تموم شده بود عمه آرزو هم از صبح کله سحر تا ساعت 7 دانشگاه داره روز هایی هم که دانشگاه نداره یا بیرون بوده یا خونه بوده و حوصله نداشته تا بره و وایمکس رو شارژ کنه خیلی کاملا اتفاقی امروز یهویی یادم افتاد که اون سری که با کد 733 خواستم قبض ها رو پرداخت کنم یه گزینه داشت که نوشته بود شارژ وایمکس و به این ترتیب وایمکس رو شارژ کردم و اول از همه اومدم پیش شما که کلی دلم برااااات تنگ شده بود 

عمه جونم اون شنبه بود که مامان سپیده قرار بود بره برای غربالگری یادت هست.....خانم دکتره خیلی بداخلاق بوده و نمیذاشته باباها بیان داخل اما مامان سپیده دم گوشش یه چیزایی میگه که دکتر میگه : نه این بابا لیاقت داره تا بچه اش رو ببین و بدو میره و بابا علی رو صدا میکنه 

بعد که شما رو نشون میده آخرهاش یادش میوفته که اوا فیلم نگرفتم وقتی هم که فیلم خواست بگیره شما که قبلش کلی شیطونی کردی خسته میشی و میخوابیماچ

الهی من فدات بشم که این قدر شیطون و دوست داشتنی هستی 

راستی دکتر جونی بداخلاق اصلا جنسیت شما رو نگفت مامان سپیده و بابا علی هم اصلا نپرسیدن چون اصلا مهم نیست که جنسیت شما چیه مهم این که الحمد الله شما سالم و سر حال هستین الهی من فدات بشم عشق من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)